Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (fogyasztó) a www.maxpizza.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket, valamint vállalkozásunk Adatvédelmi szabályzatát.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve, melye elfogadását önkéntes jóváhagyásával kérjük jelezzen!
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek
minősül.

1. Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Makola New Kft. (Max Pizzéria)
Székhely: 2750 Nagykőrös, Zárkert hrsz 12203/1
Telephely:6000 Kecskemét, Széchenyi tér 9.
Adószám: 23907771-2-13
Cégjegyzék szám: 13-03-173989, Kibocsájtó cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék
Cégbírósága
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: maxpizzeria@freemail.hu
Telefonos elérhetőség: +36-76-321-600
A tárhelyszolgáltató elérhetősége: NETregator Korlátolt Felelősségű Társaság (2040 Budaörs,
Budapesti út 76. adószám: 22706278-2-13)
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Bevezető rendelkezések

Az alábbi dokumentum a Makola New Kft. által üzemeltetett internetes weboldalról történő étel választás, és vásárlás és telefonos megrendelés jogi feltételeit tartalmazza. Ön megrendelésének jóváhagyásával a távollevők közötti, szerződéskötésre vonatkozó jogszabály értelémben az alábbi szerződést elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el!
Amennyiben igénybe veszi az oldal szolgáltatásait és telefonon rendelést ad le ezzel egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti, és elfogadja az,
Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) amely Ön és a Makola New Kft. között mint egyezség létrejött. A Makola New Kft. fenntartja a jogot, hogy előzetes egyezség és értesítés nélkül módosítsa az ÁSZF-et, és az oldalt használó felelőssége, hogy minden esetben ellenőrizze az adott, aktuálisan érvényes ÁSZF-et.
A rendelés telefonon történő jóváhagyásával a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre a Makola New Kft. és a rendelést leadó magánszemély vagy cég (továbbiakban: megrendelő) között, és a megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi, és a vételárat az átvételkor kiegyenlíti.
A megrendelő a telefonon történő megrendelés esetén a rendelés leadásával fogadja el a szerződés feltételeit.
Az Általános szerződési és rendelési feltételek nem ismerete nem mentesíti a Megrendelőt az abban foglaltaktól.

3.Szerződő felek azonosítása

A vásárlási szerződés a Makola New Kft. mint eladó, és a megrendelő, mint vevő között jön létre. A Makola New Kft. csak az internetes oldalain, a cég logójával és adataival jól felismerhetően azonosított internetes katalóguson keresztül telefonon leadott rendelésekért felel. A rendelés elfogadásához az Ön vagy cége azon adatai szükségesek, amelyeket a telefonon történő rendelés esetén ad meg. A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokat nem fogadjuk el, és a rendelést elutasíthatjuk. A Makola New Kft., hogy a rendelés teljesítésétől, indoklás nélkül – a vételár kiegyenlítése előtt bármikor – elálljon.

4.Árak

A termékek feltüntetett ára a termék bruttó magyar forintban értendő ára. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a fizetendő megnevezés mellett szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési
kondíciók vonatkoznak. A Makola New Kft. fenntartja magának az indokolás nélküli árváltoztatás jogát.
A vételár kiegyenlítése kiszállítás esetében készpénzben történik.

5. Raktárkészlet

Az oldalunkon található pizza kínálatunkhoz nem áll minden nyersanyag mindig rendelkezésre. Ha a megrendelőt nem tudjuk kiszolgálni, akkor a telefonos visszahívás (egyeztetés) folyamán tájékoztatjuk. Ekkor akár a Makola New Kft., akár a megrendelő módosíthat a rendelésen, vagy elállhat a rendeléstől. A vásárló elfogadja ezen feltételeket a rendelés leadásakor.

6. A garancia(jótállás)

Az eljutatott árú minőségi vizsgán esik át a Makola New Kft. részéről. Ha mégis megtörténik, hogy valamelyik termékünk minőségileg nem megfelelő, a törvényben szabályozott keretek között a garancia érvényesíthető. Ennek célszerű első lépése lehet a telefonon történő reklamációs igény jelzése a 06-76-321-600-as számon, melynek során általában a kifogásolt termék díjmentesen kicserélésre kerül. Indokolt esetben (pl. más nevében történő rendeléskor) a vételárat visszatérítjük. Amennyiben az áru átvételkor ezt jelzi, vagy ezen igényét írásban bejelenti ügyfélszolgálatunkon.

7. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Weboldalon található ételek!
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

8. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Weboldalon található ételek, telefonon rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy
meghatalmazottja általi átvétellel.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az
üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét.
Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen
szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.
Weboldalon termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid
leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül.

9. A rendelés menete

A leírtakat kérem átalakítani a gyakorlatnak megfelelően!
Kizárólag telefonon történő rendelés esetén. A Weboldalon található ételek kiválasztását követően a 06-76-321-600 telefonszámon leadhatja a rendelését mely során megadja , hogy melytermékekből, milyen mennyiséget kíván rendelni. Ezt követően megadja a nevét telefonszámát és a szállítási címet. Amennyiben nem érkezik meg az étel a 1 órán belül a szállítási címre, akkor kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

10. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott (ide a neve)futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát – előzetes kérés ellenében állítjuk ki -, vagy nyugtát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Rendelés, házhoz szállítás díjszabása

A rendelésed telefonon a +36 -76-321-600-as telefonszámon adhatod le! Kérünk rendelésed leadásakor vedd figyelembe nyitvatartásunkat!

Kiszállítás Kecskeméten: A kiszállítás Kecskemét területén belül (tábláig) teljesen INGYENES!
De, azt azért jó ha tudod, hogy ha Kecskeméten kívüli címre rendelsz, akkor mindenképpen érdeklődj telefonon a szállítási díjról!

11. Szállítási határidő

Kikell közölni a saját szállítási határidőt!
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számitott XXX – XXX munkanap, vagy XXXX-XXXX Óra. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron XXX-XXX hét.

12. Elállás joga

A Megrendelő a rendelésétől a 45/2014. kormányrendeletben rögzített elállási jog szerint eltekinthet.A fogyasztóvédelmi törvény szerint a megrendelőnek elállási joga van.
• Az elállásra vonatkozó igényt telefonon kell bejelenteni.
• A megrendelés ellenértékét annak sérülésmentes és hiánytalan állapotában történő visszajuttatását követően 8 napon belül a www.saloonpizzeria üzemeltetője, a Makola New
Kft., visszajuttatja.
• A visszatérítés nem vonatkozik a szállítási költségekre, a termék visszajuttatásának költségére, valamint a csomagolási költségre. A kiszállítás és csomagolás költségét akkor is meg kell téríteni a vásárlónak, ha az a rendelés jellegéből fakadóan ingyenes volt.
• Ha a megrendelt termék használatba vétele már megkezdődött, és a vásárló nem tudja hiánytalan és sérülésmentes csomagolásban visszajuttatni, a www.maxpizza.hu üzemeltetője, a Makola New Kft., a termék visszavásárlását megtagadhatja, és azt visszajuttatja a vásárlónak saját költségére.
• Ha a termék átvételekor derül ki annak sérülése, vagy minőségi kifogása a futár erről jegyzőkönyvet vesz föl és az átvétel megtagadható.
Az eladó felelősségvállalása
A honlap üzemeltetője nem vállal felelősséget az elírási hibákért, az oldalon elhelyezett információk valamint a szórólap, hirdetések helyességéért, valóságtartalmáért. A
www.saloonpizzeria.hu üzemeltetője, a Makola New Kft., fenntartja magának a jogot a Megrendelővel" szemben, a szolgáltatás és a tartalom törlésére, szüneteltetésére bármilyen okból, előzetes értesítés nélkül, továbbá fenntartja a jogot bármilyen változtatásra, illetve a szolgáltatás és tartalom teljes körű vagy részleges megszüntetésére. A
www.saloonpizzeria.hu üzemeltetője, a Makola New Kft., nem vállal felelősséget, sem a látogatók sem a felhasználók irányában a tartalom egészére, vagy csak egy részére
vonatkozó, akár előzetes értesítés nélküli szüneteltetéséből, illetve a teljes leállításból vagy a változtatásokból keletkező károkért sem. A www.saloonpizzeria.hu üzemeltetője, a Makola New Kft., nem vállal felelősséget, semmilyen olyan kárért ,amely a vásárlás után közvetlenül vagy közvetve a megrendeléssel kapcsolatos, meghibásodással, balesettel, kárral kapcsolatos.

A vásárló felelősségvállalása

Megrendelő tudomásul veszi, hogy rendelése(i) jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik.

Megrendelő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az ÁSZF-ben szereplő fizetési
módoknak megfelelően. Amennyiben a küldemény kézbesítése a megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltségeket a megrendelő megtéríti a www.saloonpizzeria.hu üzemeltető, a Makola New Kft., számára. A www.saloonpizzeria.hu üzemeltető, a Makola New Kft., ilyen esetben a többletköltség összegéről számlát állít ki.

13. Jótállás

Az eljutatott áru minőségi vizsgán, esik át a Makola New Kft., részéről. Ha mégis
megtörténik, hogy valamelyik termékünk minőségileg nem megfelelő, a törvényben
szabályozott keretek között a garancia érvényesíthető. Ennek célszerű első lépése lehet a
telefonon történő reklamációs igény jelzése, melynek során általában a kifogásolt termék
díjmentesen kicserélésre kerül.

14. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal
együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

15. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben ez a megrendelés kézbesítéséhez szükséges.
A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi szabályzata a honlapon érhető el.

16. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.